Zoeken in blog Tygo

maandag 9 mei 2016

Puffen

Waf,


Weer lekker afgekoeld vannacht, gelukkig maar want ik kreeg na de normale ochtend dingen mijn schenk weer terug.
Lekker hoor maar krijg het er wel warm van, dan hijg en puf ik mezelf weer koel op de koele tegels of onder het afdak.
Maikel mocht weer bijtijds naar school vandaag en voor Anne en Wendy was het ook weer normale schooldag.
De baas ging werken en het vrouwtje eerst poetsen, naar de bakker, was ophangen en verder met poetsen.

Na het middageten ging het vrouwtje aan de slag in de moestuin,niets voor mij momenteel veel te warm.
Dus heb ik het huis maar weer bewaakt, dat is helemaal niet erg met dit weer zoek ik de koelste plekjes wel op.

Savonds nog lang buiten geweest, kauwen op mijn schenk, de temperatuur werd er beter op voor mij en voor de rest van de dieren.
Gelukkig is de rest van het gezin dan ook in relax standje, profiteren nu het kan.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten