Zoeken in blog Tygo

dinsdag 3 mei 2016

Vliegen

Waf,


Deze ochtendwandeling was weer bijtijds, de baas moest vroeg weg en ja dan pas ik me wel aan hoor geen probleem.
Terwijl het vrouwtje aan het poetsen en zo was kon ik nog mooi wat luieren in mijn mand, op mij mat en natuurlijk buiten.
Helaas zag het er beter uit van achter het glas dan als ik buiten was, gelukkig weet ik mijn plekjes wel te vinden hoor.


Smiddags ben ik lekker mee wezen wandelen samen met het vrouwtje, Anne en Maikel, eerst langs de Goorloop naar het kanaal.
Achter het zwembad naar de apotheek, via de beestjes naar de stapstenen toen weer naar huis.

Na het avondeten nog even met de baas en vrouwtje wezen wandelen even lekker rennen langs de Goorloop en een kort bezoekje aan de tuin.

Savonds natuurlijk de boel in de gaten gehouden, kan prima hoor zeker nu de achterdeur wat langer open blijft staan.
Aan de voorzijde kan ik lekker mijn kop op de leuning leggen, relaxed de voortuin in de gaten houden.
Maar ook liggend op mijn mat of in mijn mand hou ik alles in de gaten hoor, af en toe vang ik zelfs een vlieg(je), volgens de baas is dat meer geluk dan wijsheid.............nou hij heeft er bij mijn weten nog geen enkele gevangen met zijn mond.......whoehoe.


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten