Zoeken in blog Tygo

dinsdag 31 mei 2016

Hieperdewaf...........

Waffieeee.........


Vanmorgen dacht ik wat nu weer, beginnen baasje en vrouwtje te zingen en mij te knuffelen ook krijg ik handjes.?.?
Oja, ik ben jarig vandaag, lang zal ik leven............woeferdewoef, na mijn ochtendwandeling kwam Maikel mij ook feliciteren.
Iets later Wendy ook goh wat leuk jarig zijn, nadat de was buiten te drogen was gehangen en de baas naar zijn werk ging het vrouwtje naar de tuin.
Toen ze terug was zag ik dat ze weer wat bij had, aardbeien en radijsjes, Anne werd ook uit bed getrommeld.
Ook Anne feliciteerde mij en had zelfs een kadootje voor mij............een nieuwe flos gaaf zeg een oranje, blauw met witte.
Anne ging naar school en ik mocht mee gaan wandelen, eerst naar de beestjes toen naar Schippers, brillenwinkel, daar even buiten gewacht.
Lekker languit op het trottoir, tja ik ben tenslotte jarig en dan mag dat van Wendy mocht ik zelfs zeggen wat ik wil eten, door de tuin rausen en de baas in zijn kuiten bijten, nou lijkt me beter van niet.
We zijn toen via Koppelstraat, langs het kanaal weer naar huis gewandeld, kon ik weer even lekker los want het was niet druk langs het kanaal.


Smiddags flink gespeeld met mijn nieuw touw en mijn eigen gevonden balletje natuurlijk, ben lekker bezig geweest, terwijl het vrouwtje de was kon wegwerken en andere huishouddingen.


Tijdens het avondeten werd ik ook verwend, aardappeltjes, worteltje, peultje en een stuk jalapeno burger jammieee.
Daarna nog even gespeeld en lekker geluierd op mijn mat en in mijn mand, zo mijn eerst jaar zit erop nog vele te gaan.
Savonds nog lekker verwend met snacks en flink geknuffeld.

Tja nu ben ik ook geen pup meer............................dus was dit de laatste dagelijkse blog snik snif, de baas zal nu minder vaak iets schrijven over mij maar wel regelmatig.


Tygo.


 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten