Zoeken in blog Tygo

zaterdag 28 mei 2016

Monteur

Waf,

Nadat vanmorgen de baas naar zijn werk vertrok ging het vrouwtje dweilen, zich opfrissen en aankleden.
Daarna vertrok ze samen met Anne naar Helmond om fruit te halen op de mert en te koffiën met Leo en Annie.
Maikel ging bijtijds zwemmen en Wendy moest op de middag gaan werken waarna ik ff alleen gebleven ben.

Anne was gevraagd of ze smiddags kon werken want er was iemand ziek geworden, dat wilde Anne wel.
Ik heb mezelf prima vermaakt met mijn tennisbal, telkens rolde ik de bal bij de scooter en kroop er dan onder.
Je lijkt wel een monteur zei de baas hihi, kan wel eens gaan solliciteren hoor..........whaha.

Gelukkig voor mij at Maikel niet mee savonds dus kreeg ik ook wat gevuld stokbrood nou smullen zeg.
Savonds zaten het vrouwtje, de baas, Anne en Wendy gezellig buiten, prettig voor mij kan ik ballen en monteurtje spelen.

Tygo.



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten