Zoeken in blog Tygo

woensdag 18 mei 2016

Hebbert...

Waf,

Na de ochtendwandeling weer netjes mijn brokken gegeten en natuurlijk stukjes boterham gesnoept smullen zeg.
Voor Maikel is het weer schooldag dus die kon lekker uitslapen, niet al om 06.00 uur opstaan, dit wil ook zeggen dat het vandaag boodschappendag is.
Anne mocht ook later naar school dus ben ik even bij haar gebleven, nog korter was ik alleen want toen waren de boodschappen al gedaan
Voor mij was er ook iets gekocht, een nieuwe flos/touw, nou daar kan ik weer een tijdje mee aan de slag hoor.
Na het opruimen ervan en het dagelijkse stoffen, vegen en dweilen mocht ik mee, via de beestjes naar de apotheek.
Het vrouwtje ging wat ophalen waarna we weer via de vijver naar huis zijn gelopen.

Na het middageten ging het vrouwtje voorbereidingen doen voor het avondeten, ook werd er sla gesneden.
Ik zat erbij te kijken, nou zei het vrouwtje dat lust jij niet dat is sla maar vooruit probeer het maar "hebbert".
Mooi wel dus, ik heb al de sla die ik gekregen had opgegeten en vond het nog lekker ook puh...

Anne moest weer gaan werken dus die at weer vroeg, door de rest ook bijtijds want Maikel en Wendy gingen naar de kapper.
Gelukkig was niet al het eten op en kreeg ik ook nog een portie slastamp jammie.
Ik wist ook alweer welke dag het is cursusdag gaaf zeg ik ben dan nog steeds hyper, vooral na het avondeten.
Na de cursus nog wat met mijn vanmorgen gekregen speeltje gespeeld en verder lekker bijgekomen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten