Zoeken in blog Tygo

donderdag 26 mei 2016

Rausen....

Waf,

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling deed ik weer dol bij het nieuwe speeltoestel, zo dol dat ik helemaal in de knoop met mijn riem zat.
Thuis was het weer tijd voor eitjes, één voor mezelf en natuurlijk een stukje van Maikel en later van Anne en Wendy.
De krantjes werden bezorgt en dus rondgebracht ik mocht lekker buiten blijven eindelijk zeg waren we wel aan toe.

Na het middageten mocht ik met vrouwtje mee wandelen lekker langs de Goorloop, los kon ik lekker rond rausen.
Mijn energie weer kwijt dus lekker in het gras liggen, geweldig vind ik dat nog steeds rausend door het weiland zoefff.
Na de wandeling weer even alleen thuis gebleven, vrouwtje ging even naar de tuin en ze kwam terug met......de eerste aardbeien uit eigen tuin van 2016.

Na het avondeten gingen de baas en het vrouwtje weer zonder mij wandelen, niet erg hoor ik weet mijn plaats whaha.
Anne was uitgenodigd voor galafeest in Gemert, Maikel ging kijken dus ik gezellig bij Wendy tot baasje en vrouwtje terug waren, als tienerpubers onder elkaar.
Daarna ging Wendy ook naar Gemert en ben ik bij vrouwtje en baasje gebleven.

Verder wat gespeeld en gekauwd op mijn mergpijpje, lekker geluierd en gestoeid.

Tygo.



  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten