Zoeken in blog Tygo

vrijdag 29 april 2016

Weer thuis

Waf,

Na de ochtendwandeling weer een eitje bij het gezamenlijk ontbijt, vrouwtje was al druk bezig met kleren inpakken.
Na het ontbijt werden de koffers en tassen weer in de auto geladen, huisje gepoets en alles gecheckt en afgesloten.
Met zijn allen de auto in en weer rijden, voordat we het wisten reden we alweer Nederland binnen tjonge jonge Europa reizigers hihi.

Weer thuis werd er een wasje aangezet en was het tijd voor het middageten en mijn wandeling, spullen opruimen enzovoorts.
Toen moesten er weer boodschappen gedaan worden, de baas, het vrouwtje en Anne gingen dat doen ik bleef bij Wendy en Maikel.

Na de boodschappen werd er door Anne gekookt en dus gegeten, ik mijn brokjes en weer lekker luieren in mijn mand.
Dit is eigenlijk ook wat ik de rest van de avond gedaan heb terwijl het vrouwtje alweer aan het strijken was.

Gaaaap, Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten