Zoeken in blog Tygo

maandag 30 mei 2016

Saaaaaiiiiii

Waf,

Wat een weer vandaag zeg, mijn ochtendwandeling en rituelen verliepen nog droog, ook Maikel kon nog droog vertrekken naar zijn eerste stagedag bij Bots.
De meiden hadden al pech want toen regende het al pijpenstelen, ook de boodschappen werden door de regen gedaan.
Het vrouwtje ging daarna dweilen, zichzelf naar boven zodat ze daar kon poetsen, ineens werd het erg donker.
Felle lichtflitsen en gedonder nou nou daar wordt ik wakker van, dat is dan ook het enigste probleem voor mij hihi.
Het onweerde zo fel dat de stoppen eruit sprongen dus alles nog donkerder, wel interessant hoor als het vrouwtje de meterkast induikt.

"Spotta Ton" heeft een weekje verlof dus andere bezorger en geen koekje voor mij snif en het is al zo saai met dit weer.
Tussen de buien door werd ik uitgelaten en de folders bezorgt, maar af en toe werden ze toch nat jakkes.

Verder een saaie dag vandaag, beetje liggen, wat klieren en uitrusten maar weer want naar buiten zat er niet in vandaag had ik gezien, ik vind water wel leuk maar ben geen zeehond whahaha.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten