Zoeken in blog Tygo

vrijdag 27 mei 2016

Ballen....

Waf,

Vrijdag vandaag dus nadat de kids vertrokken waren en er al weer asperges gehaald en geschild waren ging de bel.
Appelboer Willie stond aan de deur en zoals altijd ben ik dan weer door het dolle heen, maakt niet uit wie of waarom er iemand komt ik ben blij.
Ook toen Willie weer ging was ik blij, ik zat zo ongeveer achter op de fiets of huppelde als een hertje rond.

Toen was het alweer tijd voor mijn wandeling, ook even naar de tuin geweest om te kijken of er nog zomerkoninkjes waren.
Ja hoor wel één aardbei maar die haalde het niet tot thuis, zeker die was al opgegeten door vrouwtje en baasje.

Smiddags ben ik eerst even alleen gebleven maar Anne was zo thuis, Maikel en Wendy trouwens ook Maikel mag vanaf Maandag weer bij een bedrijf starten leuk hé.

Bij het avondeten was Maikel er niet bij, hij mocht op gesprek bij Lidl dus die at wat later, echt maar een beetje later.
Na het eten was het weer wandeltijd, naast vrouwtje en baasje gingen ook Anne en Wendy mee, ik bleef bij Maikel.
Bijna heel de avond totdat ik moest gaan slapen heb ik buiten met mijn bal gespeeld, zelfs toen ik mee mocht wandelen zei de baas stop even met "ballen" hihi.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten