Zoeken in blog Tygo

donderdag 19 mei 2016

Uitkuren

Waf,


Na het ochtendritueel kwam ik er al snel achter wat voor dag het is.....eitjesdag, nog voordat ze afgepeld zijn zit ik al klaar.
Smikkelen en smullen, een eitje voor mezelf en stukje van Maikel, Anne en Wendy, van vrouwtje en baasje krijg ik stukjes boterham.
Bij eitjesdag hoort (meestal) ook krantjesdag, ik weer mooi tijd om uit te buiken hihi.

Na het middageten mocht ik een stuk mee gaan wandelen, samen met het vrouwtje eerst even uitkuren langs de Goorloop .
Daarna stukje langs kanaal en via Oude Bemmerstraat weer naar huis, thuis werd er nog was gevouwen en toen moest het vrouwtje weg.

Na het avondeten ging Anne naar haar werk toe, Maikel ging wandelen en ik mocht mee, via Goorloop langs kanaal naar zwembad.
Via de beestjes naar de stapstenen, wat drinken en zo weer naar huis, thuis eerst wat spelen en stoeien daarna wat luieren,  kauwen op mijn speeltjes en schenken.


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten