Zoeken in blog Tygo

woensdag 11 mei 2016

Door de hitte ???

Waf,


Niet helemaal lekker vanmorgen, geen zin in brokjes of boterhammen wel in gras en dan weet de baas al hoe laat het is.
Thuis nog beetje overgegeven echt maar klein beetje, het is boodschappendag dus eventjes alleen gebleven.
Nadat de boodschappen waren opgeruimd mocht ik even mee wandelen, via de beestjes naar jan Linders.
Terug via Piet van Thielplein, mooi dacht ik lekker wat drinken, ja niet dus waterpaal deed het niet, zo koud is het toch ook niet vandaag.
Thuis had ik honger en kreeg ik mijn brokjes nogmaals, nu had ik ze snel op, misschien kwam het wel door de hitte ?!?!?


Smiddags ging de bel, ikke mee kijken, hééy Leo en Annie, gaaf zeg ik door het dolle heen hihi.
Annie hield zich overal aan vast, ze was bang dat ik haar zou omspringen, nou dat is niet mijn bedoeling hoor.
Ook toen Leo en Annie weer vertrokken na de thee was ik weer dolblij, jazeker maakt mij niet uit of ze komen of gaan.


Na het avondeten, Anne at eerder want die moest gaan werken, wist ik het alweer cursus vandaag jippiee.
Tja dan duurt het toch best lang hoor voordat we gaan jongejonge zeg daar ben ik niet zo goed in, in wachten.
We waren met vier honden vandaag dus geen privéles vandaag maar wel gezellig, het was wel warm hoor puf.

Weer thuis lekker bijkomen en afkoelen hijg puf hijg.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten