Zoeken in blog Tygo

zondag 22 mei 2016

Bijkomdag

Waf,

Vanmorgen moest Wendy bijtijds weg, ze ging op communiefeest bij het zusje van Kevin, dus ik ook bijtijds aan de wandel.
Nadat de baas Wendy had weggebracht ging hij leren, ik mocht buiten met mijn bal spelen, dat is nog steeds kei leuk.
Toen de baas de barbecue aan het schoonmaken was vond ik dat hij ook wel met mij kon spelen dus legde ik telkens de bal neer.
Mij maakte het niet uit of ik de bal nu in het emmertje met water, in de plas sop of in de barbecue legde hihi straks laat ik bel-scheten.

Smiddags na het eten sloeg het weer om, ik mocht nog precies voor de regen mee gaan wandelen, daarna was het over met buiten spelen.
Omdat mijn gevonden balletje niet binnen mag kon ik mooi wat uitrusten, toch vermoeiend zo'n lange avond onder het afdak.
Vonden het baasje en vrouwtje niet erg want die waren samen aan het kaarten, maikel en Anne waren naar vrienden toe.

Savonds nog lekker met mijn schenk bezig geweest maar vooral uitgerust want ook kauwen vergt nogal wat energie.
Al bij al een dag geweest om goed bij te komen ondanks dat  "Spotta"Ton niet is geweest.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten