Zoeken in blog Tygo

dinsdag 24 mei 2016

Droog

Waf,


Wat ons opviel tijdens de ochtendwandeling is dat we ons vriendinnetje al een hele tijd niet zijn tegengekomen.
Misschien is ze wel op vakantie of zo, niet dat het daar aan lag maar ik had niet echt trek vanmorgen en voelde me ook niet helemaal fit.
Komt door dat bagger weer van afgelopen dagen denk ik, nadat iedereen vertrokken was, Wendy als laatste, bleef ik alleen achter.
Nadat het vrouwtje beneden gestoft en gedweild had, de was buiten gehangen en gezorgd dat iedereen met alles erop en eraan kon vertrekken ging ze naar de tuin.


Toen ze terug kwam mocht ik nog een rondje mee en ging ze eten, ik nog niet het was mijn tijd nog niet.
Gelukkig was het voor de verandering eens droog vandaag dus kon ik ook weer eens naar buiten toe als ik zin had.
Waar mijn tennisballetje lag wist ik toch wel hoor, die ligt sinds gisteren op de container, jaja ik heb er vaak genoeg bij gezeten.
Smiddags nog een ronde wezen wandelen, naar de beestjes toen langs kanaal via Piet van Thielplein weer naar huis.
Toen luste ik wel mijn brokjes weer, ook had ik weer genoeg energie hihi.

Na het avondeten gingen het baasje, vrouwtje, Anne en Wendy wandelen Maikel ging niet mee dus ben ik gezellig bij Maikel gebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten