Zoeken in blog Tygo

donderdag 5 mei 2016

Lekker buiten

Waf,

Na de ochtendwandeling was het tijd voor het ontbijt, buiten werd er ontbeten door het baasje, vrouwtje, Maikel en Anne.
Wendy was logeren bij Sanne, helaas hadden ze daar al rekening dus maar vijf eitjes gekookt, anders had ik er mooi twee gehad hihi.

Smiddags moest Anne werken dus erg werd bijtijds gegeten. Maikel ging naar zijn vrienden toe, de baas en het vrouwtje gingen ook weg.
Ik mocht/moest thuisblijven, niet erg hoor want ik mocht buiten blijven lekker genieten van de zon jippie.

Eerst kwam Maikel weer thuis en mocht ik mee gaan wandelen, Wendy kwam thuis en wat later de baas en het vrouwtje.
Na nog wat  drink werd er gegeten, spaghetti met zalm, voor Maikel was er spaghetti met gehakt, gelukkig had hij niet zo'n honger dus kreeg ik ook nog een beetje.

Savonds ging Maikel nog naar zijn vriendengroep en ben ik lekker met de rest thuis gebleven, relaxen op mijn matje....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten