Zoeken in blog Tygo

woensdag 4 mei 2016

Vreemd vollùk

Waf,

Na mijn ochtendwandeling en mijn brokjes en natuurlijk stukjes boterham moesten de wekelijkse boodschappen weer gedaan worden.
Tijdens deze boodschappen kwam Maikel al ontbijten, de boodschappen waren snel gedaan en ook zo opgeruimd.
Toen ging ineens de poort open en kwamen er twee mannen binnen, het waren de bouwvakkers welke aan het slopen waren bij het buurpand.
Ooh dacht ik dat is dat vreemd vollùk dat mij laat trillen in mijn mand en op de vloer, maar na even kennismaken waren ze wel aardig.
Nadat ze de koffie op hadden gingen ze verder met het slopen van de fundering, het vrouwtje ging poetsen.
Ondertussen waren Anne en Wendy ook al klaar en zaten ze in de zon, het vrouwtje dweilde zich naar buiten en ik mocht mee.

Na het middageten heb ik samen met Anne en Wendy van het mooie weer genoten, Maikel was naar Ramon.
Anne at haar avondeten weer eerder want ze moest gaan werken, en ik ik zat alweer klaar voor de cursus.......
We waren met twee honden op de cursus, dus bijna privé les, we hebben weer alle oefeningen gedaan inclusief twee minuten stil zijn.
De baas had gezegd dat hij graag twee minuten stil wilde zijn om 20 uur om de oorlogsslachtoffers te herdenken, hier was iedereen het mee eens.
Om acht uur stond en was iedereen twee minuten stil...........


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten