Zoeken in blog Tygo

zondag 8 mei 2016

Jammie

Waf,

Vanmorgen kreeg ik een schenk om op te kauwen, jammie zeg dat is lekker zeg, zo lekker dat ik mopperde naar Anne.
Nou dat was blijkbaar niet de bedoeling want de baas werd erg boos op mij dat is schrikken zeg dat vond ik dan weer niet leuk.
Het vrouwtje kreeg allemaal handen, kusjes en kado's want het is Moederdag gefeliciteerd vrouwtje.....ze kreeg een horloge en een dienblad met drie beeldjes en kaarsen.

Na het middageten kreeg ik ook wat soep nou dat was weer smullen, jammie, hihi in plaats van Moederdag lijkt het wel dierendag voor mij.
Daarna gingen ze allemaal weg, Maikel met de scooter de rest met de fiets, alweer naar Helmond tjonge jonge sportievelingen zeg hihi.
Niets voor mij met dit weer veel te warm puf, puf....

Toen ze weer thuis waren mocht ik eerst met Maikel mee, die was  ook eerder thuis met zijn nieuwe scooter.
Snel werd de Spotta rondgebracht waarna ik mijn "Spotta Ton" koekje kreeg jammie, er werd nog wat gedronken en toen gegeten.
Ook werd er gejuicht voor PSV, kampioenúh.......

Savonds gingen Anne en Wendy nog even naar de kermis in Gemert, Maikel had zich bedacht en bleef thuis.
Ik nog lekker geschenkt en afgekoeld.....

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten