Zoeken in blog Tygo

zondag 15 mei 2016

Etentje

Waf,

Vanmorgen geen zin in brokken, nee geen trek, Anne moest gaan werken dus bijtijds aan het ontbijt samen met de baas.
Baasje ging studeren terwijl ik lekker deed luieren.

Toen Anne klaar was werd er geluncht, aspergesoep nou ik had nog geen trek hoor.
Na de lunch werd Wendy opgehaald van Sanne en met zijn allen gingen ze naar de opendag van dierenpark "Regtereind".
Weer thuis kreeg ik nogmaals mijn brokken, nu waren ze snel op, het gezin ging borrelen en ik deed spelen.

Maikel trakteerde op het avondeten dus werd er wat besteld, dat werkt gaaf je moet alleen bellen en ze brengen het aan de deur.
Ik kreeg mijn tweede portie brokken, deze keer met vlees er tussen, smikkelen zeg.
De avond vloog voorbij, gezellig met zijn allen aan de grote tafel.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten