Zoeken in blog Tygo

dinsdag 10 mei 2016

Ojee

Waf,


Vanmorgen toen Maikel al vertrokken was en ik mijn buikje vol had van brokken en bammetjes werd ineens mijn mand leeg gehaald.
Nu gebeurt dat wel vaker want dan krijg ik een frisse hoes om mijn bedje, maar deze keer bleef mijn mand leeg.
Ook mijn mat was plotseling verdwenen, wel had ik mijn schenk weer terug gekregen, ook een groot doek waarop ik kon liggen.
Toch nog steeds lastig voor mij dat ik niet binnen mag met de schenk, blijf het af en toe proberen maar helaas.
Nog voor het middageten ben ik samen met het vrouwtje wezen wandelen, lekker langs de Goorloop rennen.
Kreeg er wel dorst van dus even drinken uit de Goorloop, toen even uitrusten in het zand hijg puf puf hijg.

Weer thuis lekker afkoelen op de tegels, toen zei het vrouwtje "lukt het Moortje?" wat bleek de tegels waarop ik had gelegen waren zwart van de modder en het zand.
Ze kon er wel mee lachen hihi, gelukkig niet zo warm vandaag dus lekker buiten schenken...en uitrusten.

Savonds nog wat gespeeld en vooral geluierd want dit weer en het waken snachts is toch wel erg vermoeiend.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten