Zoeken in blog Tygo

zondag 29 mei 2016

Nog steeds leuk

Waf,

Vanmorgen tijdens ochtendwandeling voor de verandering een keer naar de Goorloop geweest,
baasje wilde foto's maken dus mocht ik mee.
Verder weer gegeten en met mijn eigen bal gespeeld, nog steeds leuk hoor.....

Na het middageten was er nog wat aspergesoep over, nou ja zonder asperges dan alleen sap,
maar dat is niet erg.
Dus ik smullen en smekken want er zat ook nog wat brood bij jammie...
Daarna mocht ik mee gaan wandelen, eerst de beestjes blij gemaakt, toen via "Beek" over het Heuvelplein, door het park weer naar huis.
Daar wederom met mij eigen balletje gespeeld en met Kevin en Maikel gespeeld, ook nog gesnoept hoor dat is ook nog steeds leuk.

Savonds lekker geluierd en relaxed gedaan....snurk oja krijg wel stink scheetjes van al dat lekker whoehoeiii.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten