Zoeken in blog Tygo

vrijdag 20 mei 2016

Gevonden

Waf,

Ochtendwandeling gehad, mijn dagelijkse bammetjes en brokken, daarna ging Maikel naar de werkplaats.
Anne en Wendy kwamen ook ontbijten en gingen zich klaar maken voor school, toen ze weg waren moesten er boodschappen gedaan worden.
Na het opruimen van de boodschappen ging de bel, hé Willie kwam appels brengen feest voor mij ik was niet te houden.
Nadat Willie was vertrokken, ik mocht niet mee uitzwaaien omdat het regende, was ik weer aan de beurt.
Tijdens mijn wandeling zei het vrouwtje "hé Tygo kijk daar..." dus ikke kijken en zoeken, plotseling had ik het gezien.
Gaaf dacht ik die neem ik mee naar huis, dus tijdens de rest van de wandeling heb ik het niet meer losgelaten.
Thuis wilde ik alleen maar spelen met mijn gevonden ding maar moest daarmee wel buiten blijven, nou geen probleem.

Toen moest ik toch naar binnen want baasje en vrouwtje gingen weg, nou vooruit dan omdat het niet anders kan.
Maar na mijn wandeling met Anne bleef ik weer buiten om te spelen, toen ik weer binnen kwam heeft Anne eerst mijn snoet gepoets.

Ook na het avondeten, ik kreeg ook macaroni want Wendy was uit eten, ben ik nog een hele tijd buiten bezig geweest met spelen.
Zo nu is het tijd om te rusten want het is wel vermoeiend zo'n rond ding wat telkens zijn eigen weg zoekt.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten