Zoeken in blog Tygo

woensdag 25 mei 2016

Nieuw speleding

Waf,

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling zag ik al iets vreemds maar ja smorgens kon zijn nog niet goed wakker.
Na mijn bammen en brokjes lekker wat geluierd totdat eerst Anne en Wendy naar beneden kwamen en iets later Maikel.
Woensdag vandaag dus boodschappendag, dat duurde iets langer dan normaal want er moest ook een afspraak voor de auto gemaakt worden.
De boodschappen werden opgeruimd en na wat drinken was het alweer tijd voor mijn ronde, weer dat ding.
Hé een nieuw speleding voor de allerkleinste, ook voor mij want ik ben nog steeds beetje pup hihi wel spannend hoor.

Na het middageten gingen de baas en vrouwtje samen weg, even naar het ziekenhuis zeiden ze toen ik op het huisje moest passen.
Inderdaad waren ze niet zo laat terug, dronken thee en gingen weer aan het werk.
De was was weer gedroogd buiten dus kon weer gestreken worden door het vrouwtje waarna ze aan het eten ging beginnen.

Na het avondeten gingen de baas en het vrouwtje wandelen, Anne werken en Maikel en Wendy tja geen idee.
Ik heb wat gespeeld en geluierd tot de baas en vrouwtje weer thuis kwamen, helaas deze keer geen cursus voor mij maar we oefenen dagelijks.
Zo nu weer lekker rusten en relaxen.

Tygo.


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten