Zoeken in blog Tygo

vrijdag 6 mei 2016

Hé kijk daar eens

Waf,

Vannacht hoorde ik weer wat dus blaffen, bleek Maikel te zijn die thuis kwam van zijn vriendengroep, met hem nog snel een plasje gedaan.

Vanmorgen na de ochtendwandeling en mijn brokjes even moeten wachten totdat de baas en vrouwtje gingen ontbijten.
Het ontbijt vond buiten plaats, wel handig kan ik mooi tussen vrouwtje en baasje in zitten, hoef ik alleen mijn kop maar te draaien voor een stukje boterham hihi.
Het is dan geen donderdag maar toch kwamen vandaag de krantjes, het baasje en vrouwtje brachten de kranten rond en Anne en Wendy de folders.
Dat was weer zo gebeurt, twee keer snurken en ze waren al weer terug hihi.

Na het middageten mocht ik met de baas en vrouwtje mee wandelen, eerst naar de beestjes, toen via het "Berkendijkje" naar Formido, langs het kanaal naar De Biezen en achter het kasteel door weer naar huis.
Pfff ik was blij dat ik weer thuis was zeg tjonge wat had ik het warm zeg, gelukkig wel genoeg te drinken, onderweg uit de vijver en bij De Biezen water genoeg.
Bij De Biezen zei het baasje hé kijk daar eens, was mijn vriendinnetje van de ratel smorgens, gaaf zeg, ook kreeg ik daar wat water en een hondenkoekje, boffert dat ik ben toch.

Na het avondeten en GTST ging het gezin weg, er moesten nog foto's gemaakt worden, ik ben lekker buiten gebleven.
Het was al donker toen ze terug kwamen, ik mocht nog mee voor mijn rondje en toen gingen we allemaal slapen.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten