Zoeken in blog Tygo

zaterdag 21 mei 2016

Warme zwarte bol

Waf,

Vanmorgen nadat de baas naar zijn werk was en het vrouwtje zich al vroeg had buiten gedweild was ik alweer druk bezig met mijn bal.
Na het ontbijt gingen het vrouwtje, Maikel en Anne met de auto weg ze gingen merten,  ik bleef bij Wendy want die moest gaan werken.

Nadat ze gegeten had ging Wendy naar haar werk en niet zo gek veel later kwamen het vrouwtje, Maikel en Anne alweer thuis.
Het vrouwtje en Anne waren met de soep bezig toen de baas thuis kwam, tijd voor een bakkie onder het afdak.
Ik vermaakte me wel met mijn tennisbal en een gekregen bot, tussen door nog keertje mee wandelen en weer verder spelen.

Toen Wendy ook weer thuis was kwam er een zwarte bol tevoorschijn, deze werd op een tafel gezet ik vond dat wel interessant.
De bol werd wel warmer en warmer en op een gegeven moment verdween er vlees in hé dat is vreemd.
Iets later deed de baas de bol weer open en kwam het vlees er gebakken uit, dat is grappig zeg, barbecuen noemde ze dat.
Gezellig is dat met zijn allen onder het afdak met een drankje, brood en sausjes barbecuen, ook voor mij was er een stukje vlees met brood.

Na het barbecuen werden de kaarsjes en de kachel aan gestoken nou dat was veel licht en warmte en ik had het al zo warm van achter het balletje aanrennen.
Hihi zo droogt de was wel ja, nu dus lekker slapen want dat heb ik wel nodig na zo'n enerverende dag.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten