Zoeken in blog Tygo

maandag 2 mei 2016

Wat nu weer

Waf,

Ik was al best wakker toen de baas mij weer meenam voor de ochtendwandeling, daarna brokken en......bammetjes dat was een hele tijd geleden zeg.
Toen het brood alweer gehaald was en ik naar buiten toe kon hoorde ik vanalles, ik dacht waar komt dat vandaan.
Ineens zag ik het, er zaten mannen op het dak van de aanbouw van wijlen Fred, wat nu weer dacht ik nog allemaal vreemde geluiden.
Nou daar moest ik wel even aan wennen zeg, even rustig aan kijken wat er allemaal gebeurde, nou de aanbouw wordt gedemonteerd.
De kids kwamen ook naar beneden en niet veel later werd de Spotta geleverd, inclusief koekje van Ton voor Tygo.

Al voor het middageten werden er folders rondgebracht, tussendoor eten en mij uitlaten waarna er verder werd gegaan met het bezorgen van de folders.
Gelukkig was het mooi weer dus kon ik buiten in de zon de bouwvakkers in de gaten houden, daar ben ik goed in.
Ik heb ook nog lekker gespeeld, van de zon genoten en geluierd, vrouwtje was erg druk vandaag met het huishouden.

Savonds nog wat gestoeid en gespeeld, op mijn schenk gekauwd, mee televisie gekeken en bijkomen in mij mand en op mijn mat.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten