Zoeken in blog Tygo

maandag 23 mei 2016

Niet mijn ding

Waf,

Weekend weer voorbij dus vroeg aan de wandel en natuurlijk brokjes en bammetjes, eerst vertrok Maikel.
De meisjes kwamen ook eten en het vrouwtje was alweer aan de huishoudelijke taken begonnen, was buiten hangen zit er ook vandaag niet in.

De Spotta's werden gebracht inclusief koekje voor mij, het vrouwtje bracht de folders weg terwijl ik thuis bleef.
Pfff wat een slecht weer zeg, heel de dag kan ik niet naar buiten, dat is niet mijn ding hoor ik wil naar buiten.

Anne moest vandaag om vijf uur beginnen met werken, ze viel in voor Renee, dus at ze alleen vind ze niet erg hoor.
Het baasje bracht haar weg anders kon ze blijven douchen en, zoals het vrouwtje zei, komt ze als een verzopen kat op het werk aan.

Savonds was ik best vervelend, althans dat zeiden ze, ik kon ook niet echt mijn plekje vinden tja ik wil gewoon naar buiten toe.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten