Zoeken in blog Tygo

maandag 29 februari 2016

Ja nu wel weer

Waf,


Vanmorgen eerst weer door de benen van het vrouwtje gekropen, zo blij was ik dat ik haar weer zag, met de baas mee voor de ochtendwandeling, brokken eten en bammen snoepen.
Maikel ging naar zijn werk, Anne en Wendy naar school, vrouwtje brood halen en ik luieren in mijn mand.
Bij thuiskomst ging het vrouwtje boven poetsen, de was buiten hangen (jazeker buiten was drogen) en beneden poetsen.

Nadat het vrouwtje had gegeten zijn we gaan wandelen, eerst langs het kanaal, toen naar de beestjes en door het park weer terug.
Bij het kanaal hebben ze van die leuke "LEGO" blokken liggen waar ik laatst met Anne op heb gezeten.
Nu dacht ik kan ik ook op staan, kan ik overal beter bij en ik kan van de ene naar de andere springen hihi kicken.
Later die middag nog even samen met Anne en het vrouwtje naar de Goorloop geweest, even uitrennen.
Savonds na het eten was ik lekker in mijn mand gaan liggen, plotseling deed de baas zijn jas en waterdichte schoenen aan en ja Tygo mocht weer met de baas mee, ja nu wel weer, samen gingen we naar de puppycursus alleen nu via de achterdeur hihi hadden ze mij mooi tuk.
Op de cursus hebben we een proefexamen gedaan ging best goed, wel nog goed blijven oefenen, het was best fris op het veld zeker omdat we steeds moesten wachten.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten