Zoeken in blog Tygo

dinsdag 1 maart 2016

Van korte duur

Waf,


Ja hoor weer de ochtendwandeling samen met de baas gehad, brokken opgeschrokt en bij de baas en het vrouwtje stukjes boterham gegeten.
Maikel uit gekwispeld, daarna kwamen de meisjes ontbijten die ik ook één voor één heb weg zien gaan.
De baas was al werken en het vrouwtje ging ook weg dus bleef ik alleen thuis, terwijl het vrouwtje weg was gebeurde er een klein ongelukje.
hoe het gebeurde weet ik niet meer maar ineens lag de kaars met schaal en inhoud van het tafeltje boemmm op de grond......kapot........sorryy.


Na het middageten mocht ik toch met het vrouwtje mee wandelen, eerst naar het kanaal en toen via de Goorloop weer terug naar huis, even lekker mijn energie kwijt.
We waren net thuis en toen begon het weer, regen bah het mooie weer was maar weer van korte duur gatver.

Savonds niet veel puf meer dus lekker gelegen in mijn mand.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten