Zoeken in blog Tygo

zaterdag 27 februari 2016

Drie op een rij

Waf,

Vanmorgen was het heel rustig tijdens mijn ochtendwandeling niemand op straat, daarna brokjes eten en lui liggen in mijn mand.
De baas ging werken, vrouwtje samen met Anne naar de markt, Wendy stage lopen en Maikel bleef thuis bij mij want die hoefde pas om 12 uur te werken.

Toen Maikel weg was ben ik bij Wendy gebleven later kwamen het vrouwtje en Anne thuis en daarna het baasje.
Samen met de baas en het vrouwtje ben ik naar het Kruidvat gewandeld, ook even naar Zeeman en weer naar huis.
Thuis kreeg ik een stuk mergpijp nadat ik brokken had gegeten.

Lasagne werd er gegeten als avondeten, ook ik kreeg wat lasagne gemengd met sla, nou dat was smullen zeg jammie.
Wendy moest op feest en Maikel ging naar vrienden toe, dus ben ik even bij Anne gebleven heb ik ze alle drie even voor mezelf gehad toenWendy weggebracht werd.
Tijdens het televisie kijken was ik met mijn mergpijp in de weer, zo erg dat ik hem ineens kwijt was, de baas, het vrouwtje en Anne zochten mee maar helaas.
Pas toen de bank verzet was en het vrouwtje met zaklamp aan het zoeken was zag ze hem liggen hè hè ikke heel blij.

Verder nog gekauwd op schenken, wat gesnackt en geluierd deze avond.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten