Zoeken in blog Tygo

vrijdag 5 februari 2016

Toch??

Waf,

Volgens mij is het echt vrijdag vandaag, toch, maar na de ochtendwandeling, brokken, bammetjes en luieren geen Willie en Antonet.
Dus ook geen springen, proberen op schoot te klimmen en ook geen appels wat vreemd zeg, gelukkig wisten de baas en het vrouwtje al dat Willie en Antonet vandaag niet zouden komen.

Wendy was vrij vandaag dus die at smiddags ook mee, Anne niet want die was nog bij Kimberley ze had daar geslapen.
Na de lunch gingen het baasje, vrouwtje en Wendy weg met de auto want het baasje moest nog wat controleren.
Ik bleef lekker in mijn mand en dat heb ik heel netjes gedaan, helemaal alleen zonder hondenkwaad uit te halen hihi.
Het vrouwtje had hele grappige oorbellen gekregen van de baas, er hangen "oetels" aan???

Gelukkig voor mij was er nog wat nasi over van het avondeten en die mocht ik proeven, heerlijk vond ik dat.
Toch bof ik maar hier, al dat lekkers op zijn tijd net als regelmatig wandelen, knuffelen, spelen, stoeien enzovoort.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten