Zoeken in blog Tygo

zondag 7 februari 2016

Alaaaaaaafffff......

Waf,

Nog vergeten te melden maar gisteren was ik met mijn speeltje aan het ravotten toen ik plotseling iets hoorde.
Ik dacht wat gebeurt daarbuiten toch grrrr waf,waf, samen met de baas wezen kijken maar niets te zien...
Vannacht/vanmorgen kwamen Maikel en Anne thuis ik mocht nog gezellig een blokje mee om te plassen.

Vanmorgen mijn ochtendwandeling gehad samen met de baas, daarna mijn brokjes gegeten, helaas geen eitje vandaag hihi.
Het baasje heeft mij weer gemeten, mijn schofthoogte is nu 64 cm....
Smiddags ging Maikel alweer vroeg weg, meteen na de lunch van pittige zelf gemaakte tomatensoep met brood.
Niet veel later gingen het baasje, vrouwtje en de meiden ook weg kon ik mooi wat uitrusten gelukkig.

Ongeveer anderhalf uur later kwamen ze terug, snel toiletbezoek en weer weg maar deze keer mocht ik ook mee.
We gingen naar "de optocht" kijken nou dat was tof zeg vooral al die sliertjes papier die rondwaaide daar kon ik mooi achteraan.
Tijdens de optocht zagen we "Spotta Ton" ook nog in zijn nieuwe bus, hij mazzel want nu kon het vrouwtje en baasje hem de weg wijzen.

Bij thuiskomst lagen de folders dus al klaar, die werden rap rondgebracht terwijl ik mijn brokken at en in mijn mand lag.
Daarna werd er alcoholvrij geborreld, gegeten en daarna vertrok Anne ook alweer, Wendy ging naar Sanne.
Ik mocht ook mee haar wegbrengen leuk zeg, daarna lekker relaxte avond gehad samen met de baas en het vrouwtje.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten