Zoeken in blog Tygo

dinsdag 23 februari 2016

Opa's & Oma's

Waf,

Het was droog tijdens de ochtendwandeling jippie, bammetjes gesnoept nadat ik mijn brokken op had weer geprobeerd of ik ook bij Maikel een stukje kan scoren maar nee krijg niks (chocoladepasta hè).

Nadat iedereen naar school of werk was mocht ik samen met het vrouwtje en Anne met de auto mee, we gingen naar Hellemund toe.
Dat was lang geleden dat ik bij Leo en Annie ben geweest blijkbaar vonden zij dat ook want ze zeiden dat ik gegroeid was hihi.
Tja toen wilde ze weten hoe zwaar ik was nou dat was me een circus, eerst Leo op de weegschaal toen tilde Leo mij op.
Samen zouden we dan op de weegschaal gaan staan, aan mij lag het niet ik bleef stil liggen in zijn armen maar de weegschaal gaf error aan, ja die weegschaal is niet meer goed werd vertelt, ahum hihi.

Smiddags kwamen Willie en Antonet nog langs om te kijken hoe het met Anne was, ze hadden al eerder willen komen maar waren beide door de griep geveld.
Deze keer hadden ze geen appels bij en ook geen fiets dus bij het uitzwaaien kon ik niet achterop de fiets springen.

Na het eten gingen de baas , het vrouwtje en Anne zaaigoed ophalen ik ben bij Maikel en Wendy gebleven.
Verder lekker gespeeld en geluierd in mijn mand en op mijn mat.

Tygo.




  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten