Zoeken in blog Tygo

zaterdag 13 februari 2016

Gefaseerd uitslapen

Waf,

Niet gestoord tijdens mijn slaap deze nacht lees ochtend, totdat de baas met mij mijn ochtendwandeling ging maken.
Na mijn brokjes weer snel mijn mand in om tukkie te doen, toen Wendy had ontbeten en opgedirkd heeft het vrouwtje haar weggebracht.
Samen met Sanne ging Wendy naar Toverland toe, ik weer verder met uitslapen, tegen de tijd dat Maikel en Anne beneden waren was het alweer tijd voor mijn tweede wandeling, samen met Anne en het vrouwtje ben ik toen een ronde geweest.

Na het middageten ging Maikel werken, het vrouwtje en Anne begonnen met eten klaarmaken,wat later kwam de baas ook weer thuis van het werk en was het koffietijd.
Met zijn drieën gingen ze toen met de auto weg voor een boodschap en beetje winkelen, ik sliep rustig verder.

Na het avondeten nog blokje gewandeld, gestoeid, gespeeld, Anne begroet toen ze weer thuis was van het werk en verder met uitrusten oftewel zo'n beetje heel de dag uitgeslapen.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten