Zoeken in blog Tygo

maandag 22 februari 2016

Mooi kl*te

Waf,

Begon weer goed vanmorgen want het regende al tijdens de ochtendwandeling bah, gelukkig waren mijn brokken en de bammen we droog hihi.
Maikel mocht weer gaan metselen dus die was bijtijds aan het ontbijt, kort nadat die weg was kwam eerst Wendy en daarna Anne naar beneden.
Wendy ging naar school toe, Anne niet want ze zit nog met haar arm in een mitella en dat werkt niet.
Anne moest zich nog ziekmelden op school dus dat is ze samen met het vrouwtje wezen doen, evenals brood halen.
Bij thuiskomst ging vrouwtje verder met boven poetsen en daarna beneden ook nog, Anne wilde wel helpen maar kon niets doen.
Ook tijdens mijn uitlaten regende het nog steeds...... Grrr.

Na het middageten en diverse huishoudelijke taken toen werd ik door het vrouwtje uitgelaten.

Savonds werd er vroeg gegeten want de baas, het vrouwtje en Maikel moesten naar de school van Maikel toe voor een gesprek, niets spannends hoor.
Toen de baas daarvan terug was ging hij zich omkleden voor de puppycursus want ja het is maandag,
we waren er alle twee helemaal klaar voor.
Toen gebeurde het, een whatssapp............de cursus ging niet door in verband met het slechte weer en de staat van het hondenterrein... mooi kl*te zeg.
Dus de rest van de avond balend door de huiskamer gelopen, snikkend op mijn mat gelegen en verveeld in mijn mand gelegen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten