Zoeken in blog Tygo

donderdag 11 februari 2016

Doorslapen

Waf,

Hé hé vannacht eindelijk weer eens in één ruk kunnen doorslapen, geen jeugd die nog laat thuiskwam
dat was toch wel prettig hoor.
Na mijn ochtendwandeling en mijn brokken werd er door heel het gezin ontbeten, jazeker donderdag is.....eitjesdag.
Na het ontbijt was het tijd om de krantjes rond te brengen, nou met zijn allen was dat in een zucht en scheet gebeurt.
Ik heb dus niet lang allen hoeven te blijven dus ook minder uit te rusten hihi.

Na het middageten en mijn normale wandelingen gingen het vrouwtje en Wendy samen weg, ik bleef bij Anne en Maikel.
Anne zou eigenlijk moeten werken maar het was zo rustig dat ze niet hoefde, kwam mooi uit nu had ze tijd om voor het eten te zorgen.

Toen de baas, het vrouwtje en Wendy gelijktijdig thuiskwamen was het eten dan ook klaar, dankzij Anne en Maikel.
Helaas voor Tygo was het (te)lekker dus bleef er niets over om mee te proeven balen, na de afwas ben ik nog een keertje uitgelaten waarna ik lekker heb gespeeld en gerust.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten