Zoeken in blog Tygo

woensdag 17 februari 2016

Gemist

Waf,

Woensdag dus boodschappendag, na de ochtendwandeling, brokken en bammen kwamen eerst Wendy en daarna Anne alweer naar beneden.
Anne is flink opgeknapt en gaat ook weer naar school, als laatste kwam Maikel naar beneden vlak daarna ging het vrouwtje alweer boodschappen doen.
Gelukkig kan ze dat super snel en was ze alweer thuis vlak nadat Anne naar school was vertrokken,
snel werden de boodschappen, zonder hulp van mij, opgeruimd.
Helaas voor mij ging ze weer weg ik bleef thuis want kon niet mee, toen ze thuis kwam was ik lekker uitgerust, klaar voor een wandelingetje.

Na het middageten lekker gek en wild gedaan met mijn speeltjes, Maikel was alweer bijtijds thuis en Anne en Wendy ook niet zo laat.
Anne had een verrassing voor de baas en het vrouwtje, een leuk shirt voor alle twee maar Anne werd ook blij want haar gekochte iPad was er.

Na het avondeten, Anne at vroeg want die moest gaan werken, gingen we wandelen eerst naar de beestjes.
De "witte geit" was heel blij mij te zien ze had me gemist denk ik, ze sprong en huppelde samen met mij richting voederbak hihi.
Daarna gingen we naar Jan Linders voor "gratis" boodschappen, daar was Anne dus ook dat vond ik leuk ik had haar al gemist.
Klaar bij de winkel dus via het kanaal en Piet van Thielplein weer naar huis, nou dat was weer even geleden door al dat slechte weer.

Nu weer luieren in mijn mand en lekker slapen zometeen.........snurkkkkkk.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten