Zoeken in blog Tygo

donderdag 4 februari 2016

Sssttttt

Waf,

Eitjesdag vandaag, ja donderdag dus na mijn wandeling mijn brokjes en de stukjes boterham lekker een eitje gegeten.
Daarna even lekker relaxen in mijn mand totdat de meisjes beneden kwamen want daar krijg ik ook altijd een stukje van.
Toen de krantjes rondgebracht werden ben ik lekker lui in mijn mand gebleven, de krantjes waren weer snel bezorgt.
Maar goed ook want het begon weer te regenen jakkes, dus ging ik verder met waar ik goed in ben relaxen terwijl het vrouwtje de keuken aan het uitdoen was.
Omdat ik wel erg nieuwsgierig ben liep ik achter het vrouwtje aan als ze even naar de toilet of naar buiten ging.
Zo ook toen ze in de berging een doos ging halen, echter ik was vergeten weer mee naar buiten te gaan, oeps deur dicht.

Omdat er nog een eitje voor mij klaar lag tijdens de lunch riep het vrouwtje mij maar ik reageerde niet, plotseling had ze mij door en ging de deur open en kon ik mee van mijn eitje genieten.
Smiddags wat gespeeld en alles in de gaten gehouden want het weer was niet zo best, zeg maar kl*te weer.

Na het avondeten kreeg ik ook wat macaroni tjonge jonge wat een smullerij zeg, verder de huiskamer overhoop gezet met mijn speeltjes en mand/mat.
Terwijl ik  in de mand lag was de baas weggegaan om Wendy te halen, toen ze terug kwamen hoorde ik iets maar wist niet dat de baas dat was, ik begon dus te blaffen.
Ik waakte zo goed dat het vrouwtje er wakker van werd, oeps....

Gelukkig voor het gezin hebben eieren weinig effect op mijn darmen anders konden ze aan het zuurstof hihi.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten