Zoeken in blog Tygo

zaterdag 20 februari 2016

Heey...?!?!?!

Waf,

Heey na de ochtendwandeling en brokken even spelen en toen weer slapen, vrouwtje lag nog op bed want die ging niet merten vandaag om Anne extra rust te geven.
Toen ging het baasje werken en ik verder slapen totdat Maikel en Wendy beneden kwamen, Maikel moest werken en Wendy stage lopen.
Ook toen zij weg waren ben ik lekker gaan liggen in mijn mand, rusten totdat het vrouwtje en Anne beneden kwamen.

Na het middageten ben ik samen met het vrouwtje en Anne de baas tegemoet gelopen tot aan de brug, na eventjes wachten kwam het baasje eraan.
Om alvast te wennen aan meelopen bij de fiets heeft het baasje mij al wandelend aan de fiets mee naar huis gebracht.
Eerst was het wel eng maar na een tijdje was ik gewend en ging dat best goed, bij smalle doorgangen moet ik nog wel leren wat te doen.
Thuis werd er thee gedronken en kreeg ik brokken, daarna kwam Aron even langs om een puzzel te brengen.
De baas, het vrouwtje, Anne en Wendy vertrokken toen met de auto, ze gingen op feest bij Jorg had ik weer tijd om energie op te doen.

Savonds kwamen ze thuis en gingen ze eten klaar maken, ook Maikel was weer thuis en die heeft mij toen uitgelaten.
Na het eten was is lekker aan het spelen toen plotseling mijn speeltje niet meer met mij wilde spelen, heey wat is dat nou.
Bleek mijn flos vast te zitten tussen de la, Anne pakte iets en toen gooide ik mijn flos er tussen op het moment dat de la weer dicht ging oeps.
Verder flink gespeeld, geklierd en gesnackt, wel leuke avond want iedereen was thuis deze zaterdagavond.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten