Zoeken in blog Tygo

woensdag 10 februari 2016

Dat was het wel......toch

Waf,

Gaaaaap, vanmorgen kwam de jeugd weer terug van het stappen en mocht ik nog keertje mee plassen....maar ja een half uurtje later stond de baas ook alweer beneden!
Gelukkig hoefde ik niet meteen mee, kwam mooi uit want het regende toch, daarna wel mijn ochtendwandeling gehad hoor.
Na mijn ontbijt weer snel mijn mandje in lekker uitrusten ik kwam er pas achter dat de boodschappen gedaan waren toen ze alweer binnen gezet werden.

Tegen de middag kwam eerst Maikel naar beneden want die zou eigenlijk moeten werken maar dat werd weer afgezegd pffff.
Daarna werden Wendy, Anne en Kimberley naar beneden geroepen om te eten, gezellig hoor zo'n grote roedel.

Smiddags ging Maikel naar zijn vriendengroep, Anne en Kimberley heb ik heel de middag ook niet gezien en Wendy had ook haar bezigheden.
Baasje werkte thuis en vrouwtje was druk aan het poetsen en wassen, toen ging de bel en kwam er iemand wat afgeven.
Voor deze enveloppen moest wel vanalles gecheckt worden dus dat duurde wel even, in die tijd heb ik bij Wendy gehangen.

Tijdens het eten van de wortelenstamp met spek was het nog steeds gezellig druk, gelukkig hadden ze niet alle wortelstamp op dus kreeg ik ook wat en dat ging er wel in hoor.

Savonds lekker geklierd en vervelend gedaan totdat ik maar op mijn mat ben gaan liggen.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten