Zoeken in blog Tygo

donderdag 25 februari 2016

LEGO...

Woef,

Eitjesdag yeah, na mijn ochtendwandeling waarbij ik met ons vriendinnetje had gespeeld snel mijn brokken gegeten want ik wist het al.
Eerst stukje van Maikel daarna mijn eigenste en later nog bij Wendy en Anne een stukje ei meegegeten.
Deze morgen duurde het rondbrengen van de krantjes wel wat langer, er zaten twee folders bij dus ook nog invouwen.
Bij thuiskomst samen met Anne kopje thee, gaat steeds beter met de arm van Anne, waarna er gedweild werd.
Daarna mocht ik mee gaan wandelen, eerst naar de beestjes en toen via Otterweg naar kanaal, daar was het druk dus hebben we even gewacht, dat deed ik samen met Anne op een "LEGO" blok, ook had ik een trekhaakdop gevonden.
Op dit stuk hard plastic kon ik lekker liggen kauwen, moest iets doen om tijd te doden en dit vind ik leuk.
Toen we bij Piet van Thielplein kwamen zagen we een oudere vrouw fietsen, plotseling week ze uit en viel.
Het vrouwtje heeft haar toen overeind geholpen en samen met andere mensen verder geholpen, ze werd door een omstander thuis gebracht daarom hielp mijn vrouwtje haar met in de auto stappen.

Smiddags tijdens het uitlaten sneeuwde het, dat was vreemd ik heb een paar keer omhoog gekeken wat er viel en waar het vandaan kwam.

Na het avondeten moest de baas weg, nou dat vond ik minder want ik mocht niet mee dat heb ik ook laten blijken.
Dan maar wat spelen en luieren tot Maikel mij nog keertje uit ging laten, bij thuiskomst was de baas ook weer thuis en kon ik rustig gaan slapen ( na even geknuffeld te hebben).

Tygo.

  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten