Zoeken in blog Tygo

maandag 15 februari 2016

Vervelend?

Waf,

Goedemorgen deze morgen, gewoon door kunnen slapen zonder gestoord te worden totdat de baas aan mijn mand stond.
Na mijn wandeling en eten kwamen de meisjes alweer ontbijten, Anne was grieperig en had oorpijn vrouwtje denkt een oorontsteking oei.
Maikel moest naar school dus kon uitslapen, niet zolang als hij zou willen hoor, Anne ging dus niet naar school dus bleef ik bij haar terwijl er brood gehaald werd.
Halverwege de morgen kwam "Spotta Ton" dus ik smullen van een snack, vrouwtje folders rondbrengen en Anne slapen.
Vrouwtje had perfecte timing want ze was klaar met folderen en toen was het tijd voor de dokter samen met Anne.

Smiddags was het vrouwtje druk met het huishouden en Anne met ziek zijn, slapen dus, ik deed lekker mee.
Toen was ik klaar met slapen en ging ik wat spelen en hangen, in de weg staan, alles willen zien natuurlijk.

Toen de baas thuis kwam zat ik weer overal aan ook wat niet voor mij was, ze zeiden dat ik vervelend was.........nee hoor

Ik wist al wat er ging gebeuren, tja maandagavond is cursus tijd, dus ik zat al bijtijds voor de deur te kijken.
De cursus was weer tof, nu na de vakantietijd was zowat iedereen er weer, het veld was nog best nat dus "af en blijf" wilde ik niet ja dùh ben geen zeehond.....

Bij thuiskomst heel even iedereen begroet waarna ik uitgeteld op mijn mat ben gaan liggen om bij te tanken.....snurkkkkkk.


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten