Zoeken in blog Tygo

vrijdag 26 februari 2016

Spring maar achterop

Waf,

Hèhè wordt beetje saai maar vanmorgen weer gestart met ochtendwandeling hierbij zag ik in de verte een blauw lichtje.
Nou dan weet ik het wel dat is mijn/ons vriendinnetje, jammer genoeg waren we te ver van elkaar om nog te stoeien.
Daarna bammen gesnoept en op mijn schenkje gekauwd, eerst Maikel uitgekwispeld en later Wendy ook nog.
In de loop van de ochtend kwamen de appelbrengers weer dat is feest voor mij eerst spring ik op schoot/stoel en als ze vertrekken, na de koffie dan, zit ik zowat achterop de fiets hihi maar mee mag ik niet.

Na het wandelen en de lunch moest de baas naar een controle in 's-Hertogenbosch, vrouwtje en Anne gingen mee.
Ik bleef even alleen thuis, niet zolang want daar was Wendy alweer met Wendy ben ik ook nog wezen wandelen.

Tijdens het avondeten werd Maikel gebeld, eigenlijk was hij ingepland om te werken maar dit was niet goed doorgegeven.
Nog geen vijf minuten later belde ze weer of hij toch wilde komen, nou je zag de €€€ in zijn ogen whaha gelijk heeft hij.

Verder vrij rustig geweest deze avond, lekker geluierd in mijn mand nog een keer uitgelaten door de baas.
Toen we bijna thuis waren hoorde we een scooter jaaaaa Maikel, ik weer blij en weer zat ik bijna achterop maar nu op de scooter.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten