Zoeken in blog Tygo

dinsdag 2 februari 2016

En ikke dan?

Waf,

Weer een droge ochtendwandeling deze ochtend, mijn vriendinnetje weer een keer gezien dat was echt lang geleden.
Natuurlijk weer bammetjes gehad naast mijn brokken blijft smullen hoor, toen Maikel uitgezwaaid daarna kwam al vrij snel Wendy naar beneden.
Anne kon blijven blijven liggen want er is een juffrouw ziek op school, maar echt uitslapen heeft ze niet gedaan want dat lukte niet.
Toen iedereen weg was ging het vrouwtje naar de kapper en Anne ging mee voor de gezelligheid, ik bleef achter......
Bij thuiskomst zag Anne er maar pips uit ze was ziek het vrouwtje had Anne al ziekgemeld, nu mocht ik wel mee een rondje wandelen.

Na het middageten lag Anne ziek op de bank, kon ik mooi haar sloffen meenemen hihi, toen ze sliep heb ik haar wakker gemaakt door aan haar oor te likken.
Daarna gingen het vrouwtje en Wendy met de auto weg Wendy moest naar de oogarts, ik bleef lekker waken over Anne.
Na het bezoeken van de oogarts ging vrouwtje eten koken, totdat de baas thuis kwam tenminste hij stopte en het vrouwtje en Wendy stapte in de auto en reden gedrieën weg terwijl ik voor de deur zat te wachte, ja hé en ik dan!

Na het avondeten ging Maikel nog even naar Jeffery ik wilde wel mee maar dat kon niet zelfs niet in de buddyseat whaha.
Dus heb ik maar wat gespeeld en uitgerust natuurlijk.

Tygo.

                                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten