Zoeken in blog Tygo

vrijdag 12 februari 2016

Mijn beurt....

Waf,

Baasje lag nog maar even in bed toen ik iets hoorde dus ik mijn waakblaf weer gebruikt, bleek het Maikel te zijn.
Toen die naar bed ging kon ik eindelijk rustig gaan slapen gaaaaap.

Vanmorgen samen met de baas de ochtendwandeling gehad brokjes gegeten en boterham met kipfilet en boterham met kaas gesnoept, ja stukjes natuurlijk.
Later kwamen Willie en Antonet weer appels brengen, nou ik was niet te houden voordat iemand iets kon zeggen zat ik op de stoel hihi.
Toen vond het vrouwtje het tijd dat de slaapkoppen uit bed kwamen, het was laat genoeg savonds grote vent/meid smorgens grote vent/meid.

Smiddags werd er babi ketjap met gebakken rijst gegeten, dit kwam omdat Anne en Maikel om 17 uur moesten werken.
Gelukkig had het vrouwtje ook een beetje aan mij gedacht, smullen hoor die gebakken rijst lekkerrrr.

Smiddags ben ik bij Maikel en Anne gebleven, weinig mee te beleven hoor continue face-down die twee.
Toen kwamen de baas en vrouwtje weer thuis en dacht ik, nu is het mijn beurt om te gaan stappen en ben stiekem de voordeur uit geglipt.
Helaas voor mij kwam ik hond Bertus en zijn vrouwtje tegen en die hebben mij weer thuis gebracht, mijn stapavondje was dus heel erg snel voorbij.......

Savonds wat gestoeid met de baas, mijn rondjes gewandeld en lekker in mijn mand gelegen.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten