Zoeken in blog Tygo

maandag 8 februari 2016

Toch wel....

Waf,

Vannacht kwamen Maikel en Anne weer samen thuis van het stappen, ik werd nog een keertje uitgelaten gaaaaap.

Vanmorgen mijn ochtendwandeling weer gehad waarna ik brokken heb gegeten, lekker in mijn mand gelegen en mijn speeltje begroet.
Tijdens het middageten waren er eitjes jazeker ook één voor mij jammie, en natuurlijk hier en daar een stukje meepikken hihi.

Helaas was de optocht in Handel ook afgelast anders had ik daar misschien ook wel mee naar toe gemogen, kon ik weer blaffen tegen een paard net zoals gisteren tijdens de optocht hier.
Smiddags ben ik bij Anne gebleven hebben we samen een "carnavals-ussie" gemaakt, altijd wel leuk met Anne.

Gelukkig was er nog wat spaghetti over (Maikel bedankt) zodat ik ook nog wat kreeg, nou dat laat Tygo zich geen twee keer zeggen "are jou tokking to mie"....

Eigenlijk had ik het niet verwacht maar we gingen toch wel naar de puppycursus vandaag, het waaide wel ook regende het maar dat vind ik dan niet zo erg, ik ben dan al een uur van te voren hyper.
Bij thuiskomst lekker lui op mijn matje gelegen en gesnurkt in mijn mand, zo kom ik de avond wel door.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten