Zoeken in blog Tygo

zondag 21 februari 2016

Druk

Waf,

De ochtendwandeling was iets later vandaag want het is zondag, daarna brokken eten en spelen met de baas.
Verder niet zo veel gedaan deze morgen tja geen weer om buiten te spelen, iedereen nog in bed baasje druk bezig.

Smiddags kwam Kimberely op bezoek bij Anne, Maikel was naar zijn vrienden groep en Wendy naar Kevin ik dus weer door het dolle heen want er was iemand op bezoek.
Tijdens de thee, vrouwtje had toen al heel wat housemanaging dingen gedaan, werd de Spotta bezorgt Ton kwam even binnen voor een bakkie thee.
Nou dat was wel gezellig hoor, ik was niet rustig te krijgen zeg totdat hij weer vertrok bleef ik bezig met aandacht vragen.

Tijdens het rondbrengen van de folders ben ik bij Anne gebleven, lekker haar pantoffel verstoppen of zakdoek weghalen hihi.
Tijdens de zondagborrel heb ik lekker mee gesnackt en mezelf laten zien.

Savonds na het eten was ik wel beetje moe dus lekker op mijn mandje gelegen.

Tygo.

  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten