Zoeken in blog Tygo

zondag 14 februari 2016

Wel klaar mee

Waf,


Ik ben er wel klaar mee, alweer werd ik in mijn slaap gestoord door Maikel want die vond het weer nodig om laat oftewel vroeg thuis te komen pffff.
Smorgens na mijn ochtendwandeling en mijn brokjes ging de telefoon, wat bleek Anne moest gaan werken dus vlug aankleden, eten en de baas bracht haar weg.
De baas had ook nog een verrassing voor het vrouwtje, een bos rozen, nou dat vond ze wel leuk hoor.

Toen Anne klaar was werd er soep en brood gegeten, ja hoor ook door Tygo smikkel en smek, prei soep lust ik ook.
Daarna ging het gezin weg, op feest bij Annie want die vierde haar verjaardag ik ben alleen thuis gebleven.

Toen ze terugkwamen werd er wat gedronken, de Spotta was er niet dus die konden ze nog niet rondbrengen.
Na het avondeten lekker bank hangen en mat liggen voor mij, tijdens het wandelen werd ik een beetje wit.
Leek wel poedersuiker hihi was beetje sneeuw, wel lekker om te eten heel erg fris.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten