Zoeken in blog Tygo

zondag 28 februari 2016

Toch nog koekje van Ton...

Waf,

Vannacht helemaal voorbereid op laat uitlaten door Maikel maar hij was netjes bijtijds thuis de baas was nog wakker.

Vanmorgen mijn ochtendwandeling gehad terwijl het al licht was daarna brokken gegeten en verder gegaan met mijn kauwbotten.

Smiddags mocht ik met de baas en het vrouwtje mee wandelen, eerst de beestjes daarna via Heuvelplein naar het kanaal en zo via Piet van Thielplein weer naar huis.
Thuis was het weer tijd om te eten voor mij, Wendy was ook weer thuis want Maikel was die wezen halen.
Anne was naar Kimberely toe, eigenlijk zou de Spotta vandaag afgeleverd worden maar blijkbaar niet want het was alweer "borreltijd".
Net toen de "borrel"was ingeschonken stopte er een bus, Spotta Ton has arrived hihi toch nog de Spotta.
De bus reed al weg toen die ineens remde en terug gereden kwam, oeps koekje voor mij vergeten en anders mag Ton hier niet meer binnen voor een bakkie zei hij hihi.

De Spotta werd razendsnel rondgebracht nog voordat ik in mijn slaapstand was waren ze alweer klaar, tijd voor een "borrel".
Samen keken we Studio Sport en toen was het etenstijd voor het gezin, daarna de afwas en lekker bankzaken.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten