Zoeken in blog Tygo

woensdag 3 februari 2016

Eindelijk die gele weer.

Waf,

Vanmorgen wel fris maar droog tijdens de ochtendwandeling, daarna brokken en bammen eten en Maikel uitzwaaien.
Anne was weer opgeknapt dus die stond weer bijtijds op, ze was wel een uurtje vrij zodat ik even alleen bij Anne ben gebleven.
Ja woensdag, boodschappendag maar dat is niet erg hoor voordat ik in mijn vaste slaap ben is het vrouwtje alweer terug.
Na het opruimen van de boodschappen gingen we wandelen, Anne had nog een tegoedbon en wilde graag parfum.
Die zijn we samen gaan halen, in Gemert, lekker naar toe gewandeld in het zonnetje wat lang geleden is zeg pfff.
Je kon de warmte wel voelen hoor want ik heb lekker in de stralen van die gele bol zitten wachten totdat het vrouwtje klaar was.
Op de terugweg begon het te waaien en bewolkt te raken, dat was wel voelbaar hoor het koelde flink af.

Thuis was het weer tijd voor de lunch en heb ik een lekker gebakken eitje gehad jammie, met brood en helemaal op hoor.
We waren mooi op tijd binnen want toen viel er een buitje, maar gelukkig waren wij al binnen en kon ik genieten van mijn lunch.

Smiddags nog wat gespeeld en gestoeid, rondje gewandeld en brokken gegeten, Anne moest werken vanavond en Maikel naar de kapper dus vroeg eten.

Het avondeten bestond uit zuurkool-rucola stamppot met kibbeling en vissticks, ook ik heb wat gehad vond ik weer niet erg hoor.

Na het eten was ik er best moe van en ben lekker op mijn mat en later in mijn mand gaan liggen, voornamelijk snurken hihi.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten