Zoeken in blog Tygo

woensdag 24 februari 2016

Hij ook niet....

Waf,

Brrr beetje fris vanmorgen tijdens de ochtendwandeling maar wel droog, we waren net te laat voor mijn vriendinnetje want die ging weer net met haar baasje naar binnen toe.
Thuis mijn brokjes gegeten en bammen gesnoept, moest wel zachtjes doen van de baas niet " schrokken" !
Het is woensdag dus boodschappendag, Anne ging ook mee dus was het supersnel gebeurd evenals het opruimen van de spullen.

Toen ik uitgelaten werd, normale ronde, mocht ik wel even rondrennen dat vind ik geweldig even lekker losgaan mijn energie kwijt.
Later die middag na het poetsen ging het vrouwtje samen met de baas nog een boodschap doen, toen ze terug kwamen hadden ze een zak brokken bij voor mij en een bot.
Ineens hoorde ik Anne en het vrouwtje mijn naam roepen, ze waren mij kwijt het vrouwtje dacht dat ik alweer buiten stond dus die was bij de voordeur mij aan het roepen.
Vreemd hoor want ik was achter het baasje aan gelopen toen die de zak brokken naar boven was brengen, ik stond gewoon in het halletje hihi.

Na het avondeten was er nog een beetje over jammie ik kreeg ook een beetje boerenkoolstamp dat was lekker ik sloopte bijna voederbak.
Na de afwas hoorde ik ineens een raar geluid dus begon ik te blaffen, bleek hett baasje aan het zingen te zijn, nou ja zingen, ik dacht dat mag hij ook niet....

Verder lekker mijn bot opgegeten dus weer schone tanden, niet dat ze vies waren hoor en rusten natuurlijk.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten