Zoeken in blog Tygo

zaterdag 6 februari 2016

Boerúhh

Waf,

Ja hoor vannacht kwam Maikel thuis van zijn vriendenavond, ik heb hem wel gezien maar deed net of ik sliep gaaaap.
Vanmorgen bammen gesnoept na mijn brokjes en de dagelijkse ochtendwandeling, daarna ging de baas werken, op de fiets.
Niet heel veel later kwam Anne ontbijten want die moest ook gaan werken bij Jan Linders, Wendy had stage bij de beestjes vandaag dus die moest ook bijtijds uit bed.
Kort daarna ging eerst Anne naar het werk en daarna ging ook het vrouwtje weg, merten met Annie en wat later bleek ook Saskia ik bleef thuis nog even met Wendy.
Maikel sliep nog dus heb ik lekker in mijn mand gelegen toen na Anne ook Wendy vertrokken was.

Toen kwam Wendy alweer thuis en even later toen Maikel wakker was mocht ik met hem mee wandelen, niet zo ver mijn normale plas/poep ronde maar ook dat vind ik leuk.
Wat later kwamen de baas en Anne thuis van het werk en kort daarop kwam het vrouwtje alweer thuis, zo de roedel is weer compleet.
Na mijn tussenwandeling kreeg ik iets om mijn hals...een soort doek, zakdoek, een boerenzakdoek hé dat is grappig boerúhhh hihi.

Nog voor het avondeten werd Wendy weggebracht, ze ging vanavond stappen samen met Sanne en blijft daar ook slapen.
Na het eten moest Anne weer gaan werken, nu bij Het Veerhuis en Maikel vertrok richting Handel naar Jeffrey en andere vrienden.

Deze avond dus samen met het vrouwtje en het baasje, zij op de bank en ik op mijn mat en in mijn mand lekker luieren.
Toen Anne klaar was met werken heeft ze, nadat ze mij heeft geknuffeld, snel gedoucht omdat ze nog weg wilde.
De baas heeft haar toen weggebracht zodat ze toch nog kon gaan stappen.


Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten